Alonso Ferrarili Olunca...

11 Ekim 2009 Pazar


Dünya Şampiyonu İspanyol pilot Fernando Alonso'nun, önümüzdeki sezondan itibaren Ferrari için yarışacağı açıklanınca, kendi çapımda bir tifosi olarak aklıma Alonso'nun Renault'dayken (ilk Renault dönemi) Michael Schumacher hakkında söyledikleri geldi. Bu arada Alonso'dan fazla hazzetmem. Kimi Raikkonen'in ayrılacak olması da beni üzdü ayrıca. Üstelik bunun Alonso yüzünden kaynaklanması, darbenin şiddetini arttırdı benim için.

Alonso, yanlış hatırlamıyorsam Schumi için: "O Formula 1 tarihinin bana göre en anti-centilmen sürücüsü" tarzı bir cümle kullanmıştı. Hani şu özellikle benim kuşağımın Formula 1'i sevmesinin en önemli sebebi olan Schumi için! Nitekim o bıraktıktan sonra da yarışları sadece rastladıkça izler oldum.

Fernando Alonso, o gün bu cümleyi kurarken, muhtemelen bir gün Schumi'nin takım yönetiminde yer aldığı bir Ferrari'de yarışacağını hiç düşünmemişti. Hatta geçtiğimiz dönemde Massa'nın şanssız sakatlığı sonrası, Schumi'nin tekrar pistlere dönmesi gündeme gelmiş; fakat biraz boynundaki ağrılar, biraz da FIA'nın beni her geçen gün Formula 1'den biraz daha soğutan saçma sapan kuralları yüzünden bu olay gerçekleşmemişti.

Acaba seneye ikisinin birlikte yarışma durumu meydana gelecek mi?

0 yorum:

İLETİŞİM

mussano90@hotmail.com


KATKIDA BULUNANLAR

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP