Adebayor Görünümlü Diaby

18 Şubat 2010 Perşembe


Şampiyonlar Ligi'nde Porto-Arsenal maçını izlerken, Arsenal Adebayor'u ön libero olarak geri transfer etti sandım. Olur mu olur diye de düşünmedim değil; Wenger gibi anormal bir adamı ve Adebayor'un Togo milli takımıyla Angola'da yaşadığı saldırı sonrası, şokun etkisiyle Arsenal t-shirt'ü giyerek verdiği röportajı bir araya getirince. Birde Sol Campbell'in geri dönüşü var tabii. (Maçta da UEFA'nın ve Henry'nin en sevdiği (!) hakem Martin Hansson'la ortaklaşa, Arsenal'e ikinci golü yedirdiler bu arada..)

Daha sonra formasında 2 numara yazdığını görünce anladım Diaby olduğunu... Ben gerçekten epeydir Arsenal maçı izlememişim galiba. Çünkü Diaby'i en son, aşağıdaki haliyle görmüştüm:

0 yorum:

İLETİŞİM

mussano90@hotmail.com


KATKIDA BULUNANLAR

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP