Başlığa Gerek Mi Var? (Zaten Bulamadım!)

16 Mayıs 2010 Pazar

Hayatımın en mutlu günlerinden birini yaşıyorum. İşin daha da garibi neden bu kadar mutlu olduğumu açıklayamıyorum!

Bugün futbolla yatıp kalkan, taraflı-tarafsız herkesin en mutlu günü olmalı. Eminim çoğu kişi böyle hissediyordur. Ben Fenerli olsam ilk anda elbette üzülürdüm; ancak bir süre sonra nabızları normale inince olayın güzelliğini kavrayacaklardır.

Ertuğrul Sağlam başta olmak üzere tüm Bursaspor'u tebrik ediyorum. Elimden gelen şimdilik maalesef yalnızca bu.

Şaşkınlıktan ve mutluluktan nasıl sevineceğini bilemeyen Bursalılar, aslında şu anda sevincin en saf halini yaşıyor. Bu bile şampiyonluğu neden hakettiklerinin bir göstergesi.

Fenerbahçe hakkında ise çok şey yazabilirim. Ancak Fenerbahçeli çok arkadaşım var; onları bu kederli günlerinde daha da yaralamak istemiyorum.

Şimdilik ağzımdan yalnızca bir cümle çıkabiliyor: Futbolun gerçekten adaleti varmış!

Bugün hem Aziz Yıldırım'a, hem Daum'a, hem Bilica'ya, hem Volkan'a, hem Lugano'ya, hem Emre'ye, hem Sağlam'ın arkasında duramayan Yıldırım Demirören'e, hem Volkan 9 maç gol yemezken onu öve öve bitiremeyip, şampiyonluğun sorumluluğunu bugün yediği hatalı gole yükleyenlere, hem Daum'u sene başı eleştirip, işler iyi gidince ağızları kulaklarında herşeyi toz pembe görenlere öyle bir tokat vurdu ki!

En çok da o provakatif, ezik, çaresiz 2-2 anonsunu yapan ve bunu yaptıranlara vurdu!

İyi ki varsın futbol!


Not: umarım bugün Kadıköy'de kimseye birşey olmaz...

0 yorum:

İLETİŞİM

mussano90@hotmail.com


KATKIDA BULUNANLAR

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP